Actuele storingen
OverzichtWat te doen bij een storing
Het kan voorkomen dat u problemen ervaart bij het openen van onze webwinkel, de afhandeling van de winkelwagen of de betaling.
Als u deze menu-optie kunt zien en kiezen (en dus deze tekst lezen), werkt de website in ieder geval wel. Maar wellicht traag. Of u kunt uw bestelling niet betalen omdat iDEAL niet functioneert. Of er is een storing, maar u kunt zelf niet bepalen waar, wat of hoe.
Zo zijn er nog wel meer zaken die een verstoring kunnen geven. Wij zijn zelf meestal niet in staat om deze te verhelpen, aangezien de storing eigenlijk altijd bij een andere partij ligt dan Kefirshop zelf.
Storingspagina van externe partij
Hosting van onze webwinkel (MijnWebwinkel.nl)
iDEAL betaalplatform (per bank)
Mollie Betaalplatform (maakt Kefirshop gebruik van)
PayPal betaalplatform (maakt Kefirshop gebruik van)
Telefoon van Kefirshop (Solcon. Kies postcode 8252JX, nr. 28)
Alle storingen (verzamel platform van zo ongeveer alle 'digitale' leveranciers)
Help!!
Ervaart u een storing, maar bieden de vermelde pagina's geen aanknopingspunt? Neem dan contact met ons op:
Tel. 085-1041636
Of via e-mail.
Vooropgesteld dat de mail en de telefoon het wel doen ;)
Mutatiedatum: 14-11-2023